Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Powered By Facebook

10


Video Semakin Rosaknya Budak-budak Sekolah Sekarang:-Tarik nafas panjang apabila kami menonton video di bawah ini. Walaupun video ini bukanlah video pertama hasil nukilan anak-anak yang masih bersekolah,

 namun perlakuan kali ini agak mengejutkan kami. 

 Dalam video di bawah, menyaksikan sepasang pelajar sekolah telah dirakamkan aksi tak senonoh mereka berdua oleh rakan perempuan mereka sendiri. 

 Kami tidak pasti sejauh mana tahap maruah mereka yang sanggup berkelakuan sedemikian untuk dirakam. Video tersebut memaparkan aksi seorang pelajar lelaki sedang melakukan sesuatu kepada dada pelajar perempuan tersebut. 
Kemudian mereka mula berkucupan, dan kemudiannya pelajar lelaki tersebut menarik tangan temannya itu di pehanya. 

 Pelajar dalam video yang diberi tajuk "Perghhh !! Faris Fatiah !sMk sri paYoNg!" berdurasi 4:42 saat itu dipercayai dari sebuah sekolah menegah di Terengganu.

MENARIK UNTUK DILIHAT

ExtraClassifieds.com - Free Classifieds USA - Buy & Sell, post Your free classified ad Now

Post a Comment Blogger

  1. mujur bukan adik ak kalau adik ak ni da lame ak rejam dgn batu

    ReplyDelete
  2. dgr lagu black.. da r lgu tu psl nk mati,, nk brtemu dgn Allah.. korang dok sedap2 beromen.. bertaubat smentara pintu taubat msih trbuka

    ReplyDelete
  3. astagfirullahalazim,,,,,,,sedarkan mereka ya allah....perjalanan masih jauh.....larangan agama semakin di endahkan......kerana terus mengejar kesedapan nafsu.....tanpa memikir risikonya kelak......manusia di beri akal fikiran...tapi nafsu yang menguasai diri akan terus menghantui....jika diri tidak di didik untuk mendekati allah.....ampunkan lah mereka....amin....

    ReplyDelete
  4. ape la ... sekolah tu .. masyaallah ! taubat lah cepat2 ...

    ReplyDelete
  5. Tino comey tapi otok xdok....geve pulok udoh po pange ...buleh la nyo slero eeee...
    Rusing pulok aku nk cri ore puam op 100% blum dsntuh mano2 laki nk wat isteri yg sah

    ReplyDelete
  6. malu mereka letak di kaki agaknya -_-'

    ReplyDelete
  7. KEARAH BERLAKUNYA DOSA BESAR...BERZINA.

    ReplyDelete
  8. sket2 salahkan sekolah..ibu bapa yg bsalah sbb x pantau.cikgu yg jdik mangsa..x adil betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodo bin banggang la dowank ni

      Delete
  9. haishh bila tang datang pasal kes yang macam ni, konfem pihak sekolah and cikgu-cikgu yang kena. perbuatan remaja yang bodoh tak berakal ni yang salah,pihak sekolah yang kena maki hamun and dituduh macam-macam tapi salah mak bapak yang tak reti nak hajo anak takde plak bangkit? ini lah masalah zaman sekarang..tahu nak menyalahkan pihak sekolah aje. hatudia sape suruh manje kan sangat anak-anak? konon anak dah besar boleh independant la? pale otak kamu semua..

    ReplyDelete

 
Top